Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Dus je prachtige website is af, maar je hebt nog geen bezoekers? Geen zorgen, je bent zeker niet de enige. Er wordt zoveel geschreven over het verbeteren van verkeer naar je website, dat je door de bomen haast het bos niet meer ziet. Dit artikel geeft je geen opsomming van elke mogelijke methode die we op internet te pakken konden krijgen.
Wij pakken we het anders aan. In dit artikel geven we 77 tactieken die bezoekers naar je site leiden. Klinkt goed toch? Hoe krijg je verkeer op je website Om het makkelijker te maken, hebben we de tactieken opgedeeld in verschillende categorieën: Laten we meteen beginnen: Content marketing Zolang je goede en relevante content publiceert op je website, kan je vanuit Google een betrouwbare toevoer van bezoekers verwachten.
Content marketinghub door Backlinko In de hub vind je meer dan 30 bronnen over alles wat je moet weten over content marketing, zoals promotie, schrijven en ontwerp. Geïnspireerd? Hier zijn alvast wat tips om meer verkeer naar je website te krijgen door middel van content: 1. Schrijf nuttige content (oftewel maak content die vragen beantwoordt) Het klinkt misschien als een open deur, maar veel SEO-gerichte content komt hierop neer: Als je een vraag hebt, wat is dan het eerste dat je doet? Je gaat Googelen. CTR verhogen en stijgen in Google.
Van ‘wat is een meme’ tot ‘waar kun je het beste wonen’ tot ‘waarom zijn cornflakes uitgevonden’: Voorbeelden van vragen die mensen op Google stellen Het punt is: Google en alternatieve zoekmachines hebben hun bestaansrecht omdat ze mensen helpen om antwoorden op hun vragen te zoeken. Als je vragen beantwoordt met de content van je website, stuurt Google dus verkeer naar je website.
Het helpt als je je doelgroep begrijpt. Het helpt ook om onderzoek te doen naar zoekwoorden. (Verderop gaan we dieper in op hoe je de vragen vindt waarnaar mensen op zoek zijn - SearchSEO: Web traffic generator voor CTR manipulatie. (CTR verhogen). Dit doen we in het gedeelte over zoekwoordonderzoek.) Eén van de eenvoudigste manieren om vragen te vinden is ze zelf Googelen.
Ik verzeker je dat je meer vragen vindt dan je ooit zou kunnen beantwoorden. Als je eenmaal beschikt over een goede set vragen, kun je dit eenvoudige stappenplan gebruiken om goede content schrijven: Doe onderzoek naar zoekwoorden (keyword research) om een vraag te vinden die daadwerkelijk populair is. Schrijf een artikel dat een antwoord geeft op die vraag - Wat is de beste traffic genererende software? (CTR verhogen).
Zorg dat het artikel lang genoeg is, zodat je volledig antwoord geeft op de vraag. Bewerk je artikel (we maken nou eenmaal allemaal wel eens een foutje). Publiceer, en begin opnieuw. Zorg alleen wel dat je een onderwerp kiest dat niet over een paar maanden weer irrelevant is… 2. Schrijf content die relevant blijft Evergreen content is content die relevant blijft tot lang na de publicatie.
Evergreen content daarentegen blijft relevant. Deze content kan een constante stroom aan bezoekers, leads en social shares opleveren. Evergreen content: Biedt blijvende (en toenemende) waarde. Helpt nieuwe klanten/bezoekers/lezers zich te oriënteren. Vergroot je autoriteit. Helpt bij het aantrekken van links. Als je een voorbeeld wilt van evergreen content, dan kun je eens kijken naar wat we hier bij Kinsta doen in onze Kennisbank.
3. Publiceer lange content Er is geen goed of slecht aantal woorden voor content. De ideale hoeveelheid woorden voor je content is de hoeveelheid waarin je je onderwerp volledig uitlegt. Met dat in je achterhoofd, constateerden we wel dat langere content beter rankt: Aantal woorden en ranking bij Google (afbeelding: backlinko.
Hoe langer de content, hoe vaker het gedeeld wordt. De content is meestal relevanter voor een onderwerp (een rankingfactor voor Google) Het kan helpen bij het converteren van lezers naar klanten (bij producten zoals upgrades voor content) Het lijkt dus simpel. Langere content betekent betere rankings. Toch zijn er andere factoren naast de lengte van content.
Publiceer meer artikelen met lijsten Een artikel met een lijst bevat een verzameling over een bepaald onderwerp. Er zijn veel artikelen met lijsten te vinden op het internet. Click through rate verhogen met deze tips. Buzzfeed publiceert bijna alleen maar artikelen met lijsten: Voorbeelden van artikelen met lijsten gerankt in Google Om meer verkeer naar je website krijgen, helpen artikelen met lijsten omdat het getal in de titel een psychologische werking heeft.
Wanneer we een getal in een online titel ziet, zijn we eerder geneigd erop te klikken, omdat het er een reactie in ons brein plaatsvindt die de ”Click, Whirr”-reactie heet. Kortom, artikelen met lijsten werken, als we de wetenschap geloven (CTR verhogen met Search Console). Er is wel iets wat je daarbij in je hoofd moet houden: artikelen met lijsten zijn nuttig om verkeer naar je website te krijgen.
Daarvoor zul je andere formats moeten gebruiken (zoals artikelen waarin je iets uitlegt, vergelijkende artikelen, etc.), maar dat is een onderwerp voor een ander artikel. Wat is CTR?. Laten we teruggaan naar hoe je verkeer naar je website krijgt… 5. Gebruik een systeem (hint: gebruik een contentschema om je content te plannen) Verkeer naar je website krijgen draait om hetzelfde als zoveel dingen in het leven: consistentie.
Het spreiden van artikelen en deze met constante intervallen publiceren, geniet de voorkeur boven het plots uitbrengen van vier artikelen en dan een tijdlang niets. Eén van de beste manieren om dit te regelen is door contentplanning te gebruiken. Een plek waar je je ideeën kan opslaan en waar je ze kan inplannen, zodat je weet wanneer je wat publiceert.
Voorbeeld van een redactiekalender in Trello (afbeelding: trello. com) Het maakt niet uit wat je kiest. Het beste format voor je contentschema is een format dat je daadwerkelijk gaat en blijft gebruiken. 6. Hergebruik content op andere kanalen (en in andere formats) Het hergebruiken van je content kun je het beste zien als het zoeken van nieuwe manieren om je bestaande content nog eens te kunnen publiceren.
Maak content die influencers aanspreken In elke sector zijn influencers te vinden: personen met veel volgers en die veel likes, shares en links naar hun content krijgen. Zou het niet geweldig zijn als je hun autoriteit kunt gebruiken voor je eigen content? Als je wilt dat invloedrijke mensen jouw content delen, dan moet je content maken die hen direct aanspreekt - Waarom is het belangrijk om de CTR te verhogen?.
Analyseer waar ze over praten. Zoek naar een gemeenschappelijk onderwerp. Maak content over dit onderwerp. Zorg dat de influencer je content te zien krijgt. 8. Gebruik opvallende titels (door middel van headline analyzers) Titels zijn misschien wel het belangrijkste onderdeel van je content. Ze zijn één van de eerste dingen die mensen zien binnen hun zoekresultaten van Google - Wat is Click Through Rate (CTR) en hoe je het kunt verhogen.
Om je te helpen bij het schrijven van een opvallende titel, kun je een headline analyzer zoals Sumo’s headline generator gebruiken: Sumo headline generator Het schrijven van goede titels is een kunst. Maar maak je geen zorgen, het is een kunst die je kan leren én die je kan verbeteren met oefening (Hoe bereken je de CTR?).
Verbeter oude blogartikelen De oplossing om meer verkeer naar je website te krijgen is door gebruik te maken van iets waar je al lange tijd over beschikt: oude blogartikelen. Als je al een poosje blogt, bevat je archief waarschijnlijk veel artikelen. Met een beetje liefde maak je deze weer relevant en tover je ze om tot een hernieuwde bron van verkeer (Hoe verbeter je de SEO en CTR van jouw website?).
Dat zijn perfecte artikelen om te verbeteren. Hoe verbeter je ze? Update verouderde informatie. Voeg meer afbeeldingen, screenshots en video’s toe. Verbeter je introductie (zorg dat mensen door willen lezen). Verhoog je aantal woorden (als je daadwerkelijk meer te zeggen hebt). Voeg links toe van en naar gerelateerde artikelen - Hoe makkelijker te vinden op Google?. Verbeter de leesbaarheid door kortere paragrafen en door opsommingstekens te gebruiken.
Maar soms, in plaats van oude artikelen bij te werken, kun je ze beter samenvoegen… 10. Voeg gelijksoortige artikelen samen (+ en redirect ze) Als je gelijksoortige artikelen hebt die over hetzelfde onderwerp gaan en zich richten op dezelfde zoekwoorden, kan het de moeite waard zijn om ze samen te voegen tot één artikel.
Waarom? Omdat je de ‘autoriteit’ van je website niet langer verdeelt over de verschillende artikelen. In plaats daarvan heb je nu één sterk artikel met een duidelijke focus. Je hebt een langer artikel dat dieper op een onderwerp ingaat, waardoor je meer verkeer krijgt, zoals we hierboven uitlegden. Zo kun je verschillende artikelen samenvoegen: Beslis welke URL je wilt houden, en welke je wilt verwijderen en redirecten.
More from Winkelstraten Breda, Webshops Breda, Aannemers Breda
Table of Contents
Latest Posts
Groene Kaart Export Auto
Rdw Export Auto
Export Documenten Auto
All Categories
Navigation
Latest Posts
Groene Kaart Export Auto
Rdw Export Auto
Export Documenten Auto